tirsdag den 19. august 2014

Farverig multi embossing på sort

Så fik jeg lavet et kort fra kursets dag 10. Jeg valgte at prøve Dawn Woleslagle teknik med kraftige farver embossing på en mørk baggrund. Det skulle egentlig være med et blomster Building set (kalder man det mon bygge sæt eller samle sæt på dansk?). Brugte det lille sæt jeg har til det forrige kort, så denne gang havde jeg lyst til at prøve et andet. Dette stempel sæt har jeg faktisk ikke fået brugt før, og syntes det egnede sig udmærket til denne teknik.


Under den hvide (Sø)stjerne gemmer sig en "fejl", havde brugt et embossing pulver der viste sig ikke at egne sig til mørk baggrund. Men da en del af kortet jo var lavet syntes jeg alligevel det ville være synd at kassere det. Derfor (Sø)stjernen ;)


To foreign visitors: the words mean Just to say hello.

Tak fordi du kiggede/læste med.

3 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)