tirsdag den 26. august 2014

Fødselsdagskort med div. pynt

Mens jeg har haft travlt med online kurset har der været fødselsdag i familien! Lavede selvfølgelig et kort, tog også billeder af det men har ikke nået at blogge om det før nu.


Baggrunden er først embossed derefter farvet med dylusion ink.


Tekst banneret er af vellum med ensfarvet karton bagved - syntes det blev for uroligt med mønsteret under vellumet. Selve teksten er lavet med perfect pearls.


Og så er det sandelig lykkedes at få brugt lidt Pynt :)
Jeg er vild med alt sådan noget metalpynt, og kommer jævnligt "til" at købe det, men er ikke god til at få det brugt. Men her syntes jeg for en gangs skyld det passede.


En anden ting jeg tit falder for er div. bånd og blonder. Tænkte organza båndets gennemsigtighed var fin her. Og så har jeg sandelig også fået brugt blomster.


Syntes også der skulle "ske" lidt på indersiden.

To foreign visitors: The sentiment on the card means Heartfelt Congratulations.

Tak for besøget, og tusind tak til jer der ligger kommentarer, dem bliver jeg glad for.

3 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)