tirsdag den 5. august 2014

Reverse Background Stamp med Watercolor

Så er Stretch Your Stamps 2 kurset hos onlinecardclasses begyndt, det har jeg glædet mig til:). På dag et var der 4 videoer. Jeg har valgt at lave et kort efter den tredje video hvor man bruger et Reverse Background Stamp.

Der er stemplet med distress ink i farverne: Spiced marmalade, Seedless preserves og Peacock feathers, og mistet med vand. Efter det er skåret i tern er kanterne inket med Frayed burlap. Og så er både de små firkanter og den hvide firkant sat på med 3D skum tape.

Det har jeg været på udkig efter i nogen tid, tænkte det nok var billigere og bedre til nogle ting end de "små firkanter". Har ikke kunnet finde det hos de seneste scrapbutikker jeg har handlet hos, men forleden skulle jeg have nogle ting hos Grafical, og de havde det sandelig og endda til en fin pris :).

Jeg har eksperimenteret en del med teksten - farve - typografi - "baggrund" eller ej. Syntes nemt det blev "for rodet".

Teknikken med at stemple med watercolor er lidt af en overvindelse for mig, fordi man ikke har "kontrol" over resultatet og aftrykket bliver "sjusket". Men efter det er skåret op og pyntet, syntes jeg selv det er blevet OK.

Og så tusind tak til jer der lagde en kommentar på mine 2 indlæg i søndags, det blev jeg rigtig glad for :)
 


 
 
 



 
 
To foreing visitors: The word on the card means Hooray.

1 kommentar:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)