fredag den 22. august 2014

"Snyde" metalplade med indlejret tekst

På kursets sidste dag - dag 11 (som i virkeligheden er den 12 kursusdag, for forrige søndag, som jeg troede skulle være en fridag, kom der så lige en bonus dag!) viser Jennifer McGuire hvordan man med embossing pulver laver en "kunstig" metalplade, og hvordan man kan smelte en tekst "ned" i den. Da jeg er tosset med embossing, var det jo naturligvis denne teknik jeg måtte prøve.


Tekststemplet er ikke helt optimalt, det er lidt for gnidret men har ikke så mange tekststempler.

Syntes ligesom der manglede lidt, så lavede de 2 stjerner med flere lag embossing.


Det har været et super godt kursus, virkelig mange for mig nye tekniker. Jeg har fået prøvet flere ting jeg ikke har prøvet før, fået mange tips og tricks, og helt utroligt meget inspiration. Der er mange ting jeg ikke har nået at prøve endnu, men kurset "lukker" i dag, så dem vil jeg prøve stille og roligt hen ad vejen. Men vil klart overveje et kursus igen en anden gang.

To foreign visitors: the words mean Just to say hello.

Tak fordi du kiggede/læste med.

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot. De to embossing "plader" har du fået lavet virkeligt flot!

    SvarSlet
  2. spændende - jeg er ikke nået så langt endnu i kurset - men giver dig ret. Meget inspirerende!

    SvarSlet
  3. Flot kort. Det er sjovt, at følge med her, da jeg selv har deltaget i det kursus. Det er altid sjovt, at se hvad andre får ud af det ; )

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)