torsdag den 27. november 2014

Guld stjerne

Så har jeg været med til min første Scrapklub aften hos Scrapsisters - hyggeligt :)
Maryann havde lagt en fin tut op på en stjerne der kunne "foldes sammen", den valgte jeg at lave.
Besluttede at lave den i noget guldpapir jeg lige har købt, havde bare ikke lige tænkt over at det kun var guld på den ene side - den anden er hvid........hmmmmm! Nå, har skåret 10 små ekstra firkanter og limet dem på de synlige dele af  "bagsiden". Kanterne var også hvide, så har været over alle kanter og samlinger med guldtusch. Hvis ikke jeg lige havde gjort det hele lidt besværligere for mig selv var den faktisk ret hurtig at lave ;)

 Forfra og bagfra.
 Fra siden, og ja den meget fancy holder er en rulle pakketape.......klokken var mange og den var lige ved hånden.....;-)
På skrå.
Foldet sammen.
Tak for besøget.


2 kommentarer:

  1. flot stjerne. En guldstjenre med "omveje" - men det kom du rigtig godt fra!

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også ret stolt af hvor flot du klarede den lille svipser, men sådan er det bare nogle gange, at vi ikke altid lige får alt tænkt helt igennem, men det gør jo ikke noget, for det lærer man en masse af, og vi har alle sammen lavet den slags små upsere masser af gange. Hvad der så er vigtigt, og som du klarede helt til UG og endda med både x og slange er, at man så løser problemet, når det opstår, og det gjorde du til bravour, det er helt sikkert. Den blev simpelthen kanon flot.

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)