torsdag den 13. november 2014

Slider julekort

I går aftes fik jeg dette kort færdigt, men skulle jo også lige have taget billeder af det ;)
Det er lavet ud fra det kort Kelly Marie Alvarez viser på onlinecardclasses julekort kursets dag 2 om Interactive Cards. Elsker at lave kort der "kan et eller andet" men de tager jo også gerne en del tid så har ikke nået at lave mere end et enkelt. De andre kort den dag var også rigtig søde/sjove/flotte men endte med at lave dette fordi jeg syntes det var sødt og så især fordi jeg ikke har prøvet at lave sådan et kort før, hvor et element kan trækkes op og ned.

 
 
Håber man kan ane at himmel baggrunden glimter og der er også "glimmer" på toppen af snedriverne.
Alle delene er skåret på Silhouetten. Da jeg ikke havde et passende mønsterpapir til baggrund har jeg lavet det selv.



Det var et sjovt og hyggeligt kort at lave og også lidt spændende at få slideren til at "køre fint" og delene til at "gå op".

To foreign visitors: the words mean Merry Christmas.

Tak fordi du kiggede ind.

3 kommentarer:

  1. Your card is a delight! Beautiful for adults fun enough for children.
    Thank you,
    Martha

    SvarSlet
  2. Your card is a delight! Beautiful for adults fun enough for children.
    Thank you,
    Martha

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)