onsdag den 28. januar 2015

Border Gap Die-Cutting & Masking

Nåede lige at lave et kort til fra dag 2 på Clean and Simple 4. Denne gang er det den teknik som Kristina Werner viste jeg har brugt. Hun kalder den border gap die-cutting, jeg har jo så igen brugt min Silhouette. Hun bruger også masking.

Havde lyst til også at prøve at lave et "ordspil" mellem tekst og billede, det eneste sæt jeg har med sådan noget er dette.....så det blev det jeg tog ;)

Fandt et kantmønster i mit bibliotek som jeg syntes passede. Har brugt Distress Ink til at farve baggrunds striben.


Hold da op et pille arbejde at sætte mini-mini skum dutter bag alle de græsstrå.....

Tak for besøget :)

6 kommentarer:

  1. Men besværet værd, da det er blevet rigtig fint.

    SvarSlet
  2. Absolutely LOVE this! What a fun idea using the grass die cut and a wonderful take on today's lesson.

    SvarSlet
  3. superflot. Det lader da til at være et meget spændende kursus!

    SvarSlet
  4. What a great card! Love how you used the grass and shades of green!

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)