torsdag den 22. januar 2015

Hurtigt ekstra julekort

Så er det da vist på tide at jeg får "vækket" min blog igen efter en længere pause pga. en skadet albue og sygdom. Fik aldrig blogget færdigt om julekortene - så det gør jeg i første omgang ;)

Da jeg sad og fordelte de forskellige kort gik det op for mig at jeg havde talt forkert.....der manglede et.... Heldigvis havde jeg lavet en ekstra baggrund da jeg lavede et kort til en af udfordringerne på Scrapsisters julekortskursus. Se det første kort her.

Denne gang satte jeg bare et bånd med "god jul" på og bag det 2 gange rødt silkebånd for at give lidt ro til teksten. Så det var faktisk hurtig lavet færdigt :)
Da jeg havde ret travlt og ikke var "ovenpå" blev det bare til et hurtigt billede med mobilen.


To foreign visitors: the words mean Merry Christmas.

Tak fordi du kiggede ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)