søndag den 3. maj 2015

Gavekorts æske

I går var det National Scrapbooking dag i den anledning var der virkelig gang i den på scrapsisters: Lynkonkurrencer, Bonus opgaver, Time  udfordringer og hyggesnak ;) Rigtig hyggeligt.

Jeg startede med at "løse" den første bonus opgave, at lave en æske. Jeg har brugt den fine tut som Tina havde lavet til os.


Mønsterpapiret har lige fået "lukket" kanterne med lidt sort sværte. Et par dots og silkebånd.


Indvendig har jeg fået brugt nogle af de blomster jeg kommer til at købe men ikke rigtig bruger ;) Og så lidt pailletter.




Tænker sådan en æske nok er meget rar at have klar på lager.

God søndag aften.

1 kommentar:

  1. Den er bare blevet rigtig flot, og er bestemt velegnet til enhver lejlighed, hvor man skal gí et gavekort, det er helt sikkert.

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)