søndag den 21. juni 2015

Kiss teknik

Dette kort er resultatet af et af de kortkits jeg havde med til SAM her i foråret, det var bare kun den stemplede baggrund jeg nåede af lave der inde ;) Men nu har jeg fået det færdigt. Ideen til kortet og teknikken er fra Online Card Classes kurset Inspiration Showcase.


Tillykke er stemplet med VersaFine Onyx Black og har derefter fået Perfect Pearls Pewter. Syntes det giver et fint shine (sådan lidt mørk og ikke for meget hvis det skal sendes til noget der ikke er til så meget "glimmer" ;) ) det er bare ret svært at få med på billedet :)
Baggrunden er lavet med Kiss teknik, det er første gang jeg har prøvet det: "hoved stemplet" Flower Table Cloth fra Hero Arts er sværtet med Shadow Ink Soft Leaf, inden jeg stemplede det på kartonet er stemplet selv blevet steplet med Cover a Card Wood Grain sværtet med Archivel Ink Olive. Den teknik skal helt klart prøves igen, for der er flere komninationer af stempler jeg godt kunne tænke mig at prøve :)

To foreign visitors: the word means congratulations.

Med dette kort deltager jeg i følgende udfordringer:
Fantasy Stampers Challenge Blog
Allsorts challenge
Creative Corner Challenges

Tak for i dag og god søndag :)

4 kommentarer:

  1. Hi this is a fantastic card. Thank you for joining us at Fantasy Stampers. Hugs Jackie DT

    SvarSlet
  2. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlet
  3. LOvely CAS card! Thanks for joining Kitty Bee Aloha Friday Challenge!

    SvarSlet
  4. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts "stamp" Challenge,
    good luck;-))m

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)