søndag den 28. juni 2015

Kort m. blomster og splats.

I februar var der en artikel på Scrapsisters blog om watercolor gennem stencils. Jeg fik lavet 2 kort dengang, det første fik jeg vist med det samme, det andet var smuttet så det viser jeg nu:).
Her har jeg brugt Distress Ink som vandfarve, og bagefter har jeg lavet en masse splats. Teksten er embossed med platin, og så er det monteret med glimmertape i siderne og pyntet med lidt bling.


To foreign visitors: the words mean A happy hello.
Tak for i dag og god søndag.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det eet sødt og fint kort, du viser her, og såå dejligt at se og høre, at nogen er blevet så fint inspireret fra artiklerne på SS.

    SvarSlet
  2. Dejligt at artiklerne på SS bloggen kan inspirere! Det ser godt ud med glimmertapen i siderne :)

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)