tirsdag den 28. juli 2015

Stempling med mist

Her til formiddag fik jeg lavet en baggrund til fra OCC kurset BCs dag 1. Det er den tredje teknik Jennifer McGuire viser.

Den var dejlig nem - super hurtig - og er godt tilfreds med resultatet. Så der er da helt klart en jeg vil vende tilbage til tit tror jeg :)


Har farvet med Distress ink peeled paint direkte på papiret. Mistet Hero arts stemplet tiny flags med købt perfect Pearls mist i farven pewter, og så lagt papiret ned på stemplet og trykket forsigtigt. Tilslut er det tørret med varmepistolen.

Har valgt disse farver da det er min plan at det skal blive til et mandekort, på billedet ser det sølvagtigt ud i virkeligheden er det mere stålgråt.

Dejlig teknik med mange variations muligheder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)