tirsdag den 4. august 2015

Shabby chic blomster baggrund

Denne baggrund har jeg haft lyst til at lave lige siden jeg så Kristina Werner vise denne teknik på Online Card Classes dag 5.

Fik embossed den da jeg havde maskinen fremme til de andre embossede baggrunde men fik ikke farvelagt den. Tænkte det nok ville tage noget tid og der var så meget jeg gerne ville nå at prøve :) Men nu har jeg lavet næsten alle baggrundene fra dag 4+5 til kort (mangler kun en som irriterer mig fordi den har "slået" sig). Så nu skulle det være....


Jeg har eksperimenteret lidt med både finger daubere (skumdubbere) og foldede ekstra skum"plader" til ink toolet. Der er nogle steder kommet en del mere sværte "udenfor" end oprindelig planlagt, men besluttede at gøre som Kristina Werner siger i videoen "at tage det afslappet og gå efter en shabby chic vibe :) med et lidt rodet og distresset look".

Til slut har det hele fået en tur med en grå sværte for at tone det lidt ned.

Har brugt Distress ink i farverne: Tattered rose, Tea dye, Dried marigold, Aged mahogany, Fossilized amber, Brushed corduroy, Shabby shutters, Peeled paint, Fired brick og Pumice stone.

Tak for nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)