mandag den 19. oktober 2015

Blomster.....

Dagens kort er lavet for et godt stykke tid siden men jeg har ikke fået vist det her på bloggen før.

Det er det første jeg har lavet med stempel sættet Water Blooms fra Mama Elephant. Jeg havde lige købt det på SAM hvor jeg havde set Anja fra Pictoring the World lave kort med det, de kort var så søde at jeg blev nød til at købe sættet....... :)


Noget af det er er ikke "stemplet helt godt" kunne godt have brugt en MISTI......eller måske bare noget andet karton ;) Men man bliver jo klogere af "fejl" ikke....
De 3 farver shadow ink var de eneste jeg havde på det tidspunkt.....

To foreign visitors: the text mean  A BIG CONGRATULATIONS you must have on your BIRTHDAY

Tusind tak for dit besøg.

2 kommentarer:

  1. men flot blev det altså alligevel uden mist.. super sødt ;O)

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort i dejlige farver.

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)