lørdag den 21. november 2015

Shaker julekort

Så fik jeg lavet et shaker julekort - syntes shakerkort er sjove og hyggelige :)

Det er lavet til kurset CASEing Christmas på StampNation. Til dag 7 havde Catherine Pooler lavet et kort med en ramme af mønsterpapir, i midterfeltet var stemplet Happy Holidays og ned fra det hang der julekugler.

Jeg har også lavet en ramme i mønsterpapir og teksten i guld, men har lavet den "inlaid". Julekuglerne har jeg i stedet lavet til shaker elementer.....


Husker ikke hvor papiret er fra. Har brugt diesættet Holiday Words: Block fra Sizzix Thinlits - Tim Holtz, og malet med guldtusch. Blandede pailletter fra lageret.

Diesættet er et jeg vandt sidste år på Scrapsisters.DK's julekorts kursus, faktisk også ved at lave et shaker kort ;) Så det måtte da klart bruges her...... :)

P.S. Hvis rammer og base er lidt skæve så er det Dongs skyld......Vi havde nemlig strømafbrydelse i et par timer så det er lavet i skæret fra 3 stearinlys ;)

Tak for besøget og god weekend :)

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)