tirsdag den 3. november 2015

Vinteraftens stemning

Så har jeg fået lavet årets første julekort......langt om længe ;)

På StampNation startede der i går et julekorts kursus: CASEing Cristmas. Og det passer mig perfekt for det er vist på høje tid jeg kommer i gang.....

Dette kort har jeg lavet med indspiration fra et kort lavet af Maureen Merritt til dag 2.


Det er svært at se på billedet men der er et rigtig flot shine på træet og toppen af driverne i virkeligheden :)

Materialer:
Nattehimlen er lavet med Disress ink broken china + chipped sapphire og ink blending Toolet.
Træet er en die fra Memory box Arboscello tree .
Rådyret er en die fra JoyCrafts Happy Holidays Reindeers.
Snedriverne har jeg tegnet i Silhouette programmet og skåret på Cameoen.
Træet og toppen af snedriverne har fået Wink of Stella.

To foreign visitors: the words mean Merry Christmas.

Mange tak for dit besøg.

4 kommentarer:

  1. Smukt julekort du har lavet, og så fint med teknikken på himlen.
    Det træ har jeg faktisk også, men har ikke brugt det længe. Måske skulle jeg hive det frem igen.
    Jeg har lavet julekort siden sommerferien, (Cancerkort og OSH), så jeg er ved at køre sur i gran og glimmer.....Hihi.
    Tror det er lettere at gå i gang nu hvor der begynder at være juleinspiration alle steder.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Vil da klart anbefale at du hiver det træ frem igen.....Men nu er det for mig også en helt ny die ;) (købt brugt)
      Respekt for at du har lavet julekort længe. Jeg får kun lavet alm. kort til velgørenhed - har nok haft brug for lidt begyndende julestemning ;)
      Du må glæde dig til januar ..... = gran og glimmer pause.... ;)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)