onsdag den 13. april 2016

Sommerfugle med stencil snirkler

Kortet jeg viser i dag er egentlig lavet for et stykke tid siden men det er gået op for mig et jeg da aldrig har fået lagt det op her.....

Jeg bestilte sidste år 2 stencils der skulle passe sammen - men da pakken kom viste det sig at den ene (den jeg helst ville have) var udsolgt :( Jeg kunne ikke finde den i nogen af de andre danske butikker - det var jeg jo godt irriteret over......

Den jeg fik var med sommerfugle "huller" - den jeg manglede var til at lave svirvler inden i. Kom så til at tænke på at jeg da bare kunne lægge en "stor" svirvel stencil oven på den anden.........


Fordelen var jo så faktisk at jeg her ved at maske af og lave en sommerfugl af gangen kunne få lige det udsnit og vinkel på mønstret i dem som jeg ville have - så glad igen ;)

Jeg har brugt Distress ink men husker ikke længere hvilke farver. Først sværtede jeg hele stykket med en lys blå. Så lagde jeg sommerfuglestencilen på og sværtede med en lilla. Så lagde jeg damask stencilen ovenpå og sværtede gennem dem med en mørk lille (flyttede rundt på stencilen undervejs).
Teksten er skåret på Cameoen og er også farvet ,ed distress ink.
Stencils: Memoru Box Drifting Butterfly 88504, ScrapBerry's Damaseus

To foreign visitors: the word mean  CONGRATULATIONS.

Inden i havde jeg sat et skrivefelt med en sommerfuglebort i toppen ("borten" er købt i sille shoppen).


Tak for besøget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)