fredag den 14. oktober 2016

Vinterkort med gavekort

Hos Online Card Classes på Wild Card kurset handlede dag 5 om kort med gavekort/penge...

Yana Smakula viser hvordan hun sætter et gavekort på forsiden af et kort bl.a. ved hjælp af partial die-cutting.

Den die jeg har brugt til toppen skær egentlig også en "bundkant", men ved hjælp af partial die-cutting teknikken har jeg kun brugt den øverste "udskæring".



Jeg giver sjældent gavekor så har lavet teksten "neutral" så den nemmere kan bruges til flere lejligheder - dog om vinteren ;) Da jeg så heller ikke ved hvilket kort der kommer i når jeg skal bruge det ville jeg gerne "gemme" så meget så muligt af det.... Da det så bliver svært at få fat i har jeg lavet et "hejseværk" med det brede silkebånd - når man trækker i det kommer kortet med op.

To foreign visitors: the words means A little greeting.

Materialer: Neenah karton, AC karton, metal karton fra Grafical, Joy die 6002/0327, Marianne die LR0393, Silkebånd fra Tiger, Metal charm, Versafine onyx black, stempel fra Scrapper, Skumtape og mini skumpuder.

Tak fordi du kom på besøg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)