søndag den 11. december 2016

Kalenderlys dekoration 2016

I fredags lykkedes det at finde tid til at lave en dekoration om kalenderlyset.....Ind til da havde det stået midlertidigt i en stage ;)


Da jeg ikke kan tåle gran når det tørre er almindelige juledekorationer og gran adventskranse NO-GO! Så har været på jagt i haven efter diverse ting der kunne bruges :) (dog er birkebark, "sukkerbær" og kogle fra Søstrene Grene)




Så bedre sent end aldrig :) Hyggede mig gevaldigt med at lave den mens jeg hørte julemusik :) Det er faktisk en del år siden jeg sidst fik lavet kalenderlys dekoration og det er så hyggeligt også at se på bagefter ;)


Tak for besøget og god 3 søndag i advent :)

4 kommentarer:

  1. Den er blevet super fin, man behøver jo ikke gran, især ikke når du selv har så fine ting. Dejligt når man kommer i julehumør med julemusik og pyntning af kalender lys : )
    Rigtig god 3advent

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) ja julehumør er bare dejligt :)

      Slet
  2. Den er super fin :D
    Anede ikke at Søstrene Grene havde sukkerbær. Pokkers jeg ikke lige kan komme derind, men måske har de så til næste år igen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D
      Jeg kommer heller ikke så tit hos Søstrene Grene...denne gang var jeg på jagt efter pakkekalendergaver til min far....så havde egentlig slet ikke tid til at se på alle de spændende ting ;) meeeen sukkerbærene fangede mine øjne - og jeg var da nød til at købe dem til juledekorationen ik' ;) Håber du for fingre i dem til næste år :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)