fredag den 23. december 2016

Kort med julelys

I dag blogger jeg om et julekort der er lavet i år - men i god tid ;)


Til World Card Making Day var der en del opgaver/udfordringer på StampNation.... en af dem var at man skulle lave et kort med inspiration fra det land man boede i.....ville ikke bare lave et kort i "rødt og hvidt" så tænkte over det og besluttede at det skulle være noget med hygge! og hvordan så vise det på et kort....hmmmm  julelys er da hyggelige....




Fik taget et nyt stempelsæt fra Waltzing Mouse Stamps i brug, købt på deres ophørsudsalg.
Ved hjælp at MISTIen fik jeg stemplet de mange "dele" i forskellige farver og lige præcis der hvor jeg ville have dem - brugte en del tid på at få de 2 farver "lange" stråler forskudt for hinanden - det er lidt svært at se den orange farve på billedet ;)
Bagefter sværtede jeg med brun distress ink ind over kanterne for at give mere hygge stemning ;)


Det er ikke blevet til mange indlæg fra mig denne december....og de 19 andre julekort lavet til denne jul må komme senere ;) Men.....


Rigtig GLÆDELIG JUL


Tak for besøget og god lillejuleaften :)

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)